lördag 2 januari 2010

Lördags mys....



Gokväll! :)

Lördag - ja, idag har jag jobbat hela dagen fr tio till halv sju. Inte kul o jobba en lördag när familjen är ledig, men jag vet ju att det infaller så i mitt schema o då brukar timmarna RUSA fram på jobbet o så va fallet även idag! :)
Då e det gott o komma hem sen med en massa kramar, pussar o kel hos familjen! *efterlängtad*
Tjejerna plaskade i badkaret när jag kom hem o nu har vi myst med godis o lite annat gott i tv soffan o småtittat på Robinson o läst rim o ramsor som tjejerna just nu gillar mer än ngt annat :))

Visar Er några foton fr vårt MYS hemma i detta inlägg..... fina saker ger mig sinnero Ni vet! :))



Hoppas Ni alla haft en finfin lördag med era nära o kära!
Ta vara på er tid tillsammans!




Imorgon jobbar jag "bara" em - övr dag en massa hemmamys! *I LOVE*

Väl mött med KÄRLEK// Lisette

**Sina barn håller man i handen en liten tid i sitt liv, men man håller dom i sitt hjärta för evigt!**

----------------------------------------------------------------

3 kommentarer:

  1. Härligt komma från jobbet och känna sig saknad.Underbart.Ja du harså himla goa tjejer och maken.Vad mysigt att det bliv massa mys innan tjejerna skulle i säng.Fina bilder du visar du har det så fint.Ha det nu gott gulliga du.Skönt att få vara hemma en stund innan jobbet väntar.Ha en skön söndag gulliga du.Jättekram Rita

    SvaraRadera
  2. Hej! Har kikat in hos dej medans jag lagar mat så det var inte lätt att få vara ifred. Kommer och hälsar på snart igen!! Måste säga att du har jätte fint hemma och supersnygga tapeter!! Såg att du har Älskar sött på din favorit lista, har du varit i Malins butik eller känner du henne? Jag bor inte långtifrån. Kram Bittan

    SvaraRadera
  3. Hej kära du!!

    Kul att hitta till din mysiga sida!! =)

    Önskar dig en god fortsättning på det nya året!! =)

    Många kramar Malin

    SvaraRadera