fredag 1 januari 2010

Årets första dag, men dagens andra inlägg....



...tja eller rent av tredje!! Försökte ändra datumet, Mia, men ICKE jag hajar intehur jag gör :( Nu har jag raderat datum siffrorna i rutan o då gick det o lägga in ett nyskrivet.... men inlägget jag gjorde innan i fm står kvar o varje gång jag försöker lägga in det står det "inlägget lägga automatiskt in när dautmet är aktuellt"!!! Grrr.... man kan bli ARG!!! Jaja, såja, Lisette LUGN o fin nu!! :)))

Årets första dag har för min o familjens del varit lugn o mysig!
I morse gick vi upp 7.30 o då va det mååånga andra i landet som nyss lagt sig *fniss* Sköönt o komma upp till ett städat hem o en go o glad familj!
Vi småplockade o myste hemma i fm o sen har vi varit o sett Alvin o Gänget på Bio - en varm o mysig familjefilm med glada, goa skratt även för vår lilla blivande treåring! :)))



Väl hemma igen blev det lövbiff, pommes o vitlökssmör - mums filibums! :))
Nu ska jag o maken hjälpas åt o hänga upp två nya lampetter i vardagsrummet.... tjejerna lyssnar på Amy Diamond´s nya cd på Nea´s rum o leker fint med varandra.

Jag har nu TYVÄRR min jobbarhelg framför.... inte så kul men det brukar gå bra när jag väl e där...! :)

Hoppas Ni alla fått en bra start på 2010!

Väl mött med kärlek // Lisette

**En mamma är bara en flicka som blivit stor!!!!!!!! :)) **

-----------------------------------------------------------

3 kommentarer:

  1. God fortsättnig på det nya året!
    Önskar er en fin nyårshelg!
    Anna-Karin
    hemochting

    SvaraRadera
  2. GOD FORTSÄTTNING PÅ 2010 .Vilken mysig dag ni haft du och din goa familj.Har bara varit hemma och myst idag med min familj.Vad skoj att det gick bra på bion.Ha en skön och mysig kväll med din goa familj älskade vännen.Jättekram Rita.

    SvaraRadera
  3. Du går in på inställningar och sedan formatering så har du det där :-)

    Härligt att det gick bra på bion även för lilltjejen..

    God Fortsättning..

    Kram Mia

    SvaraRadera