lördag 6 mars 2010

Livet rusar i väldig fart!! :)



Ja hu va jag tycker livet rusar på i en väldans fart emellanåt - tja eller mestadels nuförtiden!! :)
Fast man brukar ju också säga att tiden går fort när man har roligt :)
Så jag får väl tolka det så då! :)

Just i detta nu har jag min arbetshelg på jobbet :( Det är aldrig kul när den infaller :( för jag är mycket hellre hemma med familjen, men det är på helgerna jag drar in pengarna :) o därför kan jag jobba så lie som jag faktiskt gör - 63 % o det är guld värt att få två hela lediga vardagar i veckan när barnen är små.
Kommande vecka är jag ledig onsdag, torsdag, lördag o söndag - LÄNGAR är ju bara förnamnet :)))
Idag har familjen njutit av solens sken på lekplatsen i TRE timmar!! En annan familj som också bor i vår by va där o lekte med sina barn som är jämngamla med våra så det va ju superskoj! :)
Jag ÄLSKAR min familj oerhört mycket - mer än det finns ord till..... jag visar er idag ett foto i början på min brudbukett! Vi gifte oss i augusit 2003 - känns som igår!! Nu va jag där igen - att tiden rusar! :)

Ja, SNART är VÅREN i Skåne :) Vi har verkligen fått en försmak av vårsolen nu i ett par dagar o jag tror ALLA kan stämma in i att vi vill ha MER NU!!!! :)
Fast glöm INTE mata djuren ett tag till!! Fåglarna o ekorrarna letar febrilt!! :(
Hörde på jobbet idag att nu i mars är det många Rådjur som SKADAR sig förfärligt på den vassa skaren som är nu när allt börjar tina! Hemskt egentligen :(



Låt oss alla hjälpas åt! Vi mår alla bra av det! :)

NJUT nu av Er helg, Kära Ni - o TACK för att just DU läst mina "dagliga" rader här :)) Det gör mig varm i hjärtat o så glad!

Väl mött med KÄRLEK // Lisette

**Livet är det som pågår medan Du roar Dig med annat!!**

--------------------------------------------------------

2 kommentarer:

  1. Hej

    Jag har samma "problem" hi hi vill inte ens tänk på hur mycket jag lägger på tidningar!!!Kan man räkna det som "mat" ehhhhhhhhhh....hi hi Man får passa på att läsa alla möjliga i olika väntrum ha ha så behöver man inte köpa alla!!! Ha en underbar söndag!!!Vad glad jag blir att du tittar in hos mig, tack!!!Kramar

    SvaraRadera
  2. Tiden rusar och jag tolkar med det som att man är nöjd och glad och har roligt :-)

    Ha nu en bra söndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera