måndag 19 april 2010

Måste ju börja dagens inlägg med o visa mina FINA prinsessor :))
TÄNK ATT DOM FAKTISKT ÄR MINA!! *stolt mamma*



En annan fin sak som också är min:)



Jag ÄLSKAR ju fina saker - dom ger mig faktiskt sinnesro!
Köpte häromdagen en så fin burk i porslin m vaccumlock:
Här förvaras numera Leversnittar :) Dvs vovvegodis - framme på diskbänken så det är lätt o nå när man ska berömma sin lilla valp :)

Burken kommer från FINA Miljögården´s produkter.

Idag vaknade jag 6.05 av att vår TeddyLöwen kanin, Stampe, gnagde o busade rundor i sin bur - grrr:(( Då blir jag lite förbannad!! Vill ju sova LITE längre!!
Fast jag kunde inte somna om.... så upp o tog en Ibumetin för min stela o trötta nacke o sen kokte jag te o hamnade här!
Solen skiner o än så länge sussar prinsessora gott.... ska va hemma fr jobbet idag o VILA min onda nacke - så hoppas jag att ja känner mig bättre imorgon!
Har onsdag o torsdag som två lediga dagar framför mig o då vill jag orka lite är ju som sagt inte den inaktiva personen *fniss* :))

Planerar just nu en "liten" plats i trädgården där maken ska snickra ett "plank", "skiljevägg", "pergola" (ja, Ni hajar?!) i vitt där jag ska göra mig ett stort, rejält planteringsbord + en sitt plats för njutning.... han skulle ta hem material idag! JIPPIE :)) Ser fram emot o får greja m min hörna - det kommer bilder:) LOVAR :)

Nu hör jag små fötter på ovanvåningen! :) Bäst o avsluta här nu o krama mina töser istället!
Måste bara får avsluta m familjens VALROSS *SKRATT* :))


NJUT av vårens fina solstrålar!//Kram Lisette

**Fyll inte livet med dagar - utan dagarna med liv!!**
-----------------------------------

2 kommentarer:

  1. HÄRLIGA bilder på tjejerna och på det lilla pyret, vovven vill säga, mysigt.

    BRA att du iaf försöker ta det lugnt och du MÅSTE faktiskt vara rädd om dig för du är UNIK för det finns INGEN annan som DIG, det finns ju bara EN Lisette.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera
  2. Hoppas värken i nacken har lättat..

    Ha nu en fortsatt bra dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera