måndag 19 april 2010

OJ!!!


Ber om ursäkt att jag inte skrivit sen i onsdags!! :( Dagarna bara rusar förbi o när jag har mitt FEM dagars pass i sträck på jobbet då är det nästan bara det jag har ork till så det är därför jag uteblivit.
Jag har gjort tre o en halv av mina fem, men idag fick jag köra hem för jag har sån hemsk nack värk :( så nu ska jag VILA resterande vecka.... får väl se om jag kan det - vila :) Jag är inte så bra på o va inaktiv! :)

Just nu är Nea o studsar för fullt på vår nyinköpta studsmatta - jag HATAR detta studsmatta fenomen för dom är såååå FULA o förstör verkligen en fin trädgård!! Om den bara hade varit grön o smält in i naturens färger, men icke den är ju som alla andras BLÅ - o inte vilken blå som helst utan SKRIK BLÅ!! URK!! Fy va fult!! :)
Jaja, barnen är glad så jag får väl svälja min ferfektionism (!) för en tag :)

Måste ju berätta att vår lilla Cocker, Konjac gör stora framsteg vad gäller o bli rumsren :) Han e såååå goooo! :) NALLEBJÖRN!

Nä, jag återkommer i veckan! //Kram alla fina som kikar in! //Lisette

**************************************************************

1 kommentar:

  1. ejsan vännen!Håller med dej studsmattor kunde ha en annan färg.Gillar inte den färgen speciellt.Hoppas att värken blir bättre nu när du får vara hemma .Vad skoj att det går framåt för din lilla nallebjörn!!!!!!Önskar dej en fin dag gulliga du Kramar Rita ♥

    SvaraRadera