torsdag 29 april 2010

VALBORG

Ja, tänk att det redan är Valborg idag! Jag tycker inte det är så länge sedan det va jul ja! :)
Om man nu ska tänka så - så är det ju snart midsommar!! :)

Idag jobbar jag mestadelen av dagen pga att jag tagit extra timmar pga att jag blev tillfrågad igår om jag kunde komma in tidigare än jag va schemalagd. Helt ok - det händer inte alls så ofta så då tycker jag det kan va ok.

Ikväll ska hela familjen gå ner till sjön i byn....


....o titta på Majbrasan o VÄLKOMNA våren... o sommaren!
Förra året när vi va där tyckte tjejerna elden va lite läskig, men i år är dom ju större o det är lättare att förklara - o förstå.
Ska bli mysigt!

Hoppas Ni alla njuter av förändringarna i naturen - o att Ni ser dom!!

Njut i Valborgs tid! //Kram Lisette

*Vinter´n rasat ut bland våra fjällar
drivans blommor smälta ner o dö!
Himlen ler i vårens ljusa kvällar
solen kysser liv i skog o sjö.....*

-----------------------------------

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får en bra dag på jobbet.Tiden går bara så fort idag är det redan sista april.Hoppas inte tjejerna tycker att elden är läskig nu när dom är lite äldre.Önskar dej en mysig valborg vännen .Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Jaa du ÄNTLIGEN kan vi elda bort vintern och välkomna våren ännu mera, HÄRLIGT.

    NJUT nu av DINA dagar för du får aldrig dem igen.

    Här är lite jobbigt nu har börjat känna av att det är 1 år sedan Louise gick bort nästa vecka, fasar lite för den dagen.

    Var nu rädd om dig och om de dina.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera
  3. Jag har sjungt in våren på skolgården idag för fulla halsar, så nu kommer nog våren på riktigt! Deklarationen får man inte missa, sen är det klart att njuta.. ha en trevlig kväll. mvh semlan

    SvaraRadera