lördag 10 april 2010

Våren = förnyelse

Hej!
Ja, vilka dagar vi har nu när VÅREN verkligen visar sitt rätta jag!!
Underbara dagar!

När vi flyttade i vårt hus, som är byggt 1927, i sept 2003 fanns ett bord stående här hemma på vår garagevind (tillsammans med annat gammalt, roligt!) som jag nu har ute med bla blommor på......Här visar jag er det:



Jag bara ÄLSKAR detta bord! :)
Innan har det hela tiden varit under tak, men nu har jag flyttat ut det "i det fria" - fast jag inser ju att om det står ute EN säsong nu så är det ute med bordet o det har verkligen sett sina bästa dagar :(
HUR SKA JAG GÖRA???
Vågar jag ge mig på o slipa det o måla det vitt? Det är charmigt som det är, men visst hade det blivit FINT vitt! :) Hjälpt mig GÄRNA med åsikter!! *TACK!*

Sist i dagens inslag här på min sida - fast inte minst.... jo på sätt o vis :)) Visar jag Er ännu ett foto på vår nya familjemedlem :) KONJAC :


Han e verkligen supergo, men vi tar tacksamt emot TIPS för o få honom rumsren :)

Nu är det dags o nana (Kl: 22.54) för o möta en LEDIG söndag med hemmaplock o huvudet FULLT av ideér inför vad som ska grejas med :)) Som vanligt då alltså! :)

Väl mött med solsken i hjärtat! //Lisette

**LIVET BIR VAD DU GÖR DET TILL - GLÖM ALDRIG DET!!*

----------------------------------------------------

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar