torsdag 13 maj 2010

DRÖMMAR......

..... tror jag är ett måste för oss människor!
Den som inte längre drömmer - har slutat leva!!
Samma sak är det med att LÄNGTA - längta är nyttigt för människan!

Man kan drömma om stora saker, men jag nöjer mig med små :)
Sen kan man ju definiera olika vad osm är stort o smått......

Just nu går jag i VÄXTHUS drömmar!
Jag vill inte ha ett "vanligt" köpt i aluminium profil - utan ett hemmabyggt...
VITT såklart!!
Tur jag har en egen snickare här hemma! Han har ju inga andra projekt alls här hemma!!!! ;)))
Vi har en STOR trädgård, men har i dagarna insett tillsammans att till alla våra DRÖMMARS projekt så har vi inte det *fniss*
Pool, dubbelgarage m verkstad, växthus - o sen finns ju redan en OAS, lekstuga, studsmatta - ja Ni hör ju!! :))

DRÖMMA måste man!!


NJUT av ert veckoslut - det ska jag göra.... av mitt alltså ;)

Kram Lisette

--------------------------------------

1 kommentar:

  1. Ja utan drömmar vore inte livet så värst roligt! Kramis semlan

    SvaraRadera