söndag 9 maj 2010

NJUTNING


Hej alla goa!
Hoppas Ni haft en finfin helg!
Här i Skåne kunde ju helgvädret varit bättre - regn o grått i stort hela helgen!
Fast för min del spelar det inte så stor roll just denna helgen för jag har JOBBAT!

Väl hemma igår trodde jag att jag skulle mötas av en glad familj o en kväll fylld av mys - precis som vanligt hos oss en lördagskväll. Sådär så man känner i hela kroppen att det är LÖRDAGS KVÄLL..... fast istället möttes jag av en trött make o en dålig stor tjej som nyss duschat efter att ha kräkt för andra gången:((
Det blev lite mys o sen sängen för tjejerna - maken o jag planerade lite trädgårds projekt o delade dagens händelser o tankar med varandra.
En härlig stund av dagen!

Alla som känner mig vet att jag ÄLSKAR... rosor, hjärtan, vitt, lantligt, romantiskt mm :))

Idag hämtade jag ett efterlängtat paket på postens utlämningsställe från Adlibris.se:

Snacka om att man blir GLAD :)))
Detta är Anna Örnbergs andra bok i samma serie - man blir lika glad av att titta i vilken av dom som! Vilka tips o ideér som väcks i ens hjärta o hjärna :))
Inte bara i mitt utan även i makens!!! :)

Nu ska jag varva ner efter en bra arbetshelg - det är en tung volym av en massa olika ljud på mitt jobb så när man väl är ledig är luften på landet o hemma tillvaron GULD värd!
Imorgon ska jag vabba (VårdAvBarn) för Nea´s del. Det ska visst bli FINT väder - då ska jag passa på o klippa rosorna i trädgården!
Har även handlat hem så det ska bli bröd bakning - RÅGKAKOR!


Njut av slutklämmen på helgen o jag vill önska er alla en helfin start på veckan!

VÄLKOMMEN med ett avstamp i form av ett kommentar inlägg innan Du lämnar min sida!
Det värmer gott i hjärtat! :)
Kram Lisette

**Du är unik!! Du är värdefull!! INGEN annan är som DU!!!**

-------------------------------------------------------

1 kommentar:

  1. Vad tråkigt med magsjuka! Krya på hälsningar från mig. Jag är med sjuk och ligger i feber,halsont och förkyldning tillsammans med mina två yngsta barn...typiskt! Håller tummarna för fint väder. Kramis semlan

    SvaraRadera