torsdag 26 augusti 2010

Hösten är på intågande!

Ja, nu har verkligen HÖSTEN börjat ta form!
Jag tycker inte det är klokt att det faktiskt snart är slut även på augusti månad!!
Om tre månader går vi in i MYS månaden december!! Ja, jag VET att det låter NÄRA!!
Det går fort tills vi är där... det vet vi alla innerst inne! :)

Nu har det gått en hel vecka sen jag gjorde ett inlägg här - o Nea har gått en hel vecka i skolan!! Hon har haft MYCKET tankar - positiva! Det är ju spännande o börja skolan!! :)
Fast nu började baciluskerna komma :( Idag vabbar jag med båda tjejerna pga att dom är helt genomförkylda o huvudet är inte direkt på topp :(
Nu när Nea varit i slona har jag fått egentid med Nova - det har hon ju aldrig fått direkt innan så det är såå mysigt! Dom är goa för det allra mesta :) men var o en för sig så träder deras personligheter igenom på ett annat sätt - o dom måste man ju njuta av :)
I dagarna som gått har vattenfärg bla varit en höjdare - om Ni frågar Nova :)



Hon är UNDERBAR - min/vår TRE åring! :)

Avslutar detta inlägg med o visa er vår gästentreé - där ekparketten övergår till vitt trägolv satt tidigare ytterdörren! Så vi har fått en helt ny hall/entrée!
Känns jätteskönt!


Nu ska vi fira helg.... hur? Det får Ni reda på senare! :)

NJUT av helgen! //Kram Lisette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar