fredag 13 augusti 2010

Slutklämmen! :)

Jaha då va den dagen kommen då man ska NJUTA slutklämmen på semester´n 2010....
vi kom hem idag efter två dagar i ULLARED :)

Vi tog med oss husvagnen o drog dit hela familjen - det har varit hur mysigt som helst!
Jag håller med den gamla "dängan" "Man ska ha husvagn - då är semester´n redan klar" :))
Allt va frid o fröjd FÖRUTOM natten OVÄDER :(((
HUJA - va hemskt!! BLIXTAR, ÅSKA o REGN från klockan 23-05 i morse!!
Ullared ligger ju mitt emellan bergen också o vid campingen låg vi med husvagns "änden" precis vid bergets kant - o som det knallade i berget av åskan!!
Som tur va SOV barnen gott o slapp va rädda.... maken o jag låg dock vakna o tänkte både ditt o datt mellan knall o blixt.... första natten borta med husvagen o natten mot fredagen den 13... HUR?? skulle detta sluta!
Hmmm... jodå - det slutade med... tja eller den 13:de började med sooool!!
Sedan SHOPPING - så dagen har varit KANON! :)))

Vad jag shoppat ska jag ta foto på imorgon... tja eller lite av det :)
Så får Ni del av det sen... :)

Nu ska jag krypa ner med mitt hjärtas val för o ladda mot slutklämmen av semester´n.... en helg som verkligen ska innehålla mycket hemmamys med så lite göromål som möjligt! :)

NJUTA va ordet! Gör det Ni också.... o glöm inte att DU skapar DITT liv o dess innehåll!! Ta vara på livets skatter.... Dom finns... OM Du vill! :)

//Slutkläms kram Lisette ;))

********************************

4 kommentarer:

  1. Ullared, Mia love!! Hoppas du hittade massor av fynd..
    Verkar som det blixtrat och dundrat lite var stans i vårt avlånga land natten som gick..

    Ha nu en bra lördag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅ hoppas du hittade massa fina saker.Vilken tur att barnen fick sova.Gillar intte åska.Ha en härlig lördag sötis.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Mysigt med husvagn men inte så kul med åska. Mina släktingar bor i Norrland och som liten var jag livrädd när det åskade för det äkade så det lät värre än det var. Tur att barnen sov!! Kram Bittan

    SvaraRadera
  4. jag vill med till Ullared...,var det inte mky folk?

    SvaraRadera