lördag 9 oktober 2010

En riktig solskens lördag!

Idag är det trettio fem år sedan min själsfrände kom till världen!

Han har blivit uppvaktad med paket o frukost på sängen - jag hade köpt en ny skrivare till datorn till honom med både kopiator o scanner, samt en digital fotoram med ett 1GB minneskort & det nya Halv åtta hos mig "spelet".
Nu har vi lite att stå i idag för ikväll ska vi ha en bjudning här hemma för släkt o vänner - alla i familjen har sin lilla uppgift idag!
Tjejerna ska plocka äppel i trädgården o höstlöv - så vi kan dekorera borden mm.
Temat är HÖST :)
Jag ska strax bege mig till köket o sätta fart.... baka maräng Paj/tårta - som sedan ska fyllas med grädde o jordgubbar!
Först ska vi ha buffé.... hoppas o tror såklart på en mkt trevlig kväll!


Hoppas solen håller sig kvar idag - den skiner så enormt idag!
Njut av helgen alla!

Kram Lisette

****************************************
Livet är inte de dagar som gått - utan den dagar man minns!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera